Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το εργαστήριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, για τον κλάδο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης  στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του Europalso, Ακαδημίας 98-100, Πλατεία Κάνιγγος – 106 77, Αθήνα, με τη συμμετοχή 75 εκπροσώπων ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.

Ο Οδηγός για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ , δημιουργήθηκε  στο πλαίσιο του Early Warning Europe, με βάση την ανάλυση των προβλημάτων των επιχειρήσεων των Κέντρων Ξένων Σπουδών, τα οποία συμμετέχουν ήδη στο πρόγραμμα.

Ο Οδηγός, ο οποίος είναι ιδιαίτερα πρακτικός και χρήσιμος για τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, με δεδομένο ότι στο νέο ψηφιακό τοπίο που δημιουργείται, υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για ανάπτυξη επαγγελματικών δραστηριοτήτων με πελατοκεντρική προσέγγιση, αυθεντικότητα στην επικοινωνία, εργασιακό ήθος και στρατηγικό πλάνο, περιλαμβάνει τις κάτωθι ενότητες:

  1. Ψηφιακό τοπίο (digital landscape) , νέες κατηγορίες στην «ψηφιακή αγορά & οικονομία», online to offline: Ο2Ο
  2. Πρακτικές του παραδοσιακού μάρκετινγκ που συνδέονται με το ψηφιακό μάρκετινγκ.
  3. Ψηφιακά μέσα, ψηφιακές πλατφόρμες
  4. Στρατηγική κατεύθυνση
  5. Στοχοθέτηση
  6. Περιβάλλον Google
  7. Περιβάλλον Facebook (+ Instagram)
  8. Περιβάλλον LinkedIn

Το εργαστήριο ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της Γενικής Γραμματέας του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, κας Ευσταθίας Θεοχάρη, η οποία μετέφερε τους χαιρετισμούς του Προέδρου του EUROPALSOκ. Γιώργου Ζηκόπουλου και ευχαρίστησε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο για την πολύ καλή συνεργασία για  την συνδιοργάνωση του σεμιναρίου για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Στην συνέχεια ο κ. Σύρος Κοσκοβόλης , υπεύθυνος του προγράμματος Έγκαιρης Προειδοποίησης του ΕΕΑ ,παρουσίασε τα βασικά σημεία του προγράμματος και τις υπηρεσίες που μπορεί κάθε επιχείρηση να λάβει εντελώς δωρεάν και με απόλυτη εχεμύθεια.

Ακολούθησε η κα Πόπη Βασιλάκη διαγνώστρια/σύμβουλος  του ΕΕΑ  που αναφέρθηκε στα κυριότερα προβλήματα που διαπιστώθηκαν στα Κέντρα Ξένων Σπουδών και στην απόφαση να δημιουργηθεί ένας Οδηγός χρήσιμος για όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου.

Ο εισηγητής του εργαστηρίου κος Σοφοκλής Καρακοβούνης, ο οποίος είναι Μέντορας του Early Warning και Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης, παρουσίασε αναλυτικά τον Οδηγό για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και απάντησε σε όλες τις απορίες και τις ερωτήσεις των παρισταμένων.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ