Είναι η διαφήμιση στα Social Media το «κλειδί» για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Της Βίκυς Πέππα

Τα Social Media είναι κάτι παραπάνω από απλές δημοσιεύσεις και likes. Αποτελούν ένα ουσιαστικό μέρος της επικοινωνιακής στρατηγικής μιας εταιρείας , είτε διαθέτει e-shop είτε διαθέτει διανομή αποκλειστικά σε φυσικά σημεία πώλησης.

Οι επαγγελματικές σελίδες στα Social Media είναι ο πιο άμεσος και αποτελεσματικός τρόπος για να παρουσιάσετε τα νέα της επιχείρησής  σας, να «χτίσετε» σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και να αυξήσετε την δημοτικότητα του brand σας. Αν όμως δεν χρησιμοποιείτε και τις δυνατότητες διαφήμισης που παρέχουν τα Social Media , τότε χάνετε το βασικό τους συγκριτικό πλεονέκτημα.

Οι διαφημίσεις στα Social Media μας επιτρέπουν να στοχεύουμε με επιτυχία στο κοινό μας και συχνά με αρκετά χαμηλό κόστος. Αυτό το κοινό το μετατρέπουμε σε «φίλους ή ακολούθους» της σελίδας και συνεχίζουμε να του παρουσιάζουμε τα νέα μας.

Οι διαφημίσεις γίνονται τόσο στο Facebook όσο και στο «αδερφάκι του» το Instagram μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα Διαχείρισης διαφημίσεων, το Facebook Business Manager.

Ας δούμε κάποιους από τους βασικότερους λόγους για τους οποίους όλα τα γνωστά brands επιλέγουν τη διαφήμιση στο Facebook & στο Instagram.

  1. Οι διαφημίσεις είναι οικονομικότερες και το κόστος απόλυτα ελέγξιμο.

Το διαθέσιμο budget τοποθετείται εξαρχής. Όσο πιο πολλά χρήματα βάλει κανείς στην διαφήμιση τόσο περισσότερος κόσμος θα την δει. Συγκεκριμένα, το κόστος ανά κλικ μπορεί να είναι και 0,0001€ (από τα πιο φθηνά αν όχι το πιο φθηνό στο διαδίκτυο!) ανάλογα με τον στόχο και το είδος της διαφήμισης, το κοινό που θα επιλεχθεί και το πόσο ελκυστικό είναι το εικαστικό της δημοσίευσης.

  1. Η διαφήμιση στο Facebook έχει αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με την έρευνα που έγινε από το emarketer.com , το Facebook έχει το καλύτερο ROI(Return On Investment)  από όλα τα Social Media με ποσοστό 96%.

  1. Οι πελάτες σας (ή οι εν δυνάμει πελάτες σας) είναι στο Facebook.

Πάνω από 1 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως αλλά και ένας στους δύο Έλληνες έχουν λογαριασμό στο Facebook και περνούν κατά μέσο όρο 40 λεπτά την ημέρα εκεί.

  1. Το Facebook έχει πολλές πληροφορίες για τους χρήστες του (θέμα για το οποίο πρόσφατα ο ιδρυτής του «συνάντησε» αρκετές δυσκολίες). Διαφημίζοντας λοιπόν εκεί μπορείτε να επωφεληθείτε στοχεύοντας αυτούς που έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνουν πελάτες σας.

Η πλατφόρμα μας επιτρέπει να προσδιορίσουμε κριτήρια όπως ηλικία, φύλο, τόπο διαμονής, τίτλο δουλειάς, βιομηχανία, οικογενειακή κατάσταση και ενδιαφέροντα. Έχουμε επίσης την δυνατότητα να φιλτράρουμε το κοινό βάσει συμπεριφοράς π.χ. αγορές On line. Μία άλλη δυνατότητα στόχευσης είναι να χρησιμοποιήσουμε τα “lookalike audiences”. Αυτά τα κοινά αποτελούνται από χρήστες που μοιάζουν πάρα πολύ στο υπάρχον κοινό που έχει κάποιος (π.χ. στους φίλους της σελίδας κτλ).

  1. Στo Facebook μπορούμε να κάνουμε remarketing.

Το Facebook μας δίνει ένα pixel, το οποίο τοποθετούμε στο site ή στο eshop μας και στη συνέχεια μπορούμε να «κατασκοπεύσουμε» όποιον έχει μπει στο site μας και να δείχνουμε την διαφήμιση μας σε αυτόν. Είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική μορφή διαφήμισης , καθώς ο χρήστης βλέπει ξανά και ξανά , τα προϊόντα για τα οποία έχει ήδη δείξει ενδιαφέρον και έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να αναζητήσει και να αγοράσει κάτι που του είναι ήδη οικείο.

  1. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται και στο Instagram

Το Instagram αναπτύσσεται ραγδαία και αποτελεί έναν αγαπημένο προορισμό των Ελλήνων χρηστών για να δουν τα νέα των brand , να παρακολουθήσουν τους αγαπημένους τους Influencers και να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες. Μέσα από το Ads Manager έχουμε την δυνατότητα να διαφημίσουμε στο Facebook & Instagram ταυτόχρονα και το Facebook κάνει την βελτιστοποίηση, δείχνει δηλαδή την διαφήμισή μας στο Μέσο που θα έχει την καλύτερη απόδοση.

  1. Αναπτύξτε την επιχείρησή σας με τη διαφήμιση στο Instagram.

Οι πελάτες σας ή οι εν δυνάμει πελάτες σας μοιράζονται και ανακαλύπτουν όσα αγαπάνε στο Instagram. Είναι δυνατόν να λείπετε εσείς; Ενισχύστε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, αυξήστε τους πελάτες και μοιραστείτε την ιστορία σας με ένα εξαιρετικά ενεργό κοινό. Πώς θα το πετύχετε αυτό; Μα φυσικά με τη διαφήμιση! Δημιουργήστε τις δικές σας εκστρατείες με φωτογραφία, με βίντεο, με εναλλασσόμενες εικόνες και με διαφήμιση στα stories.

Η διαφήμιση σε Facebook & Instagram αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής μίας επιχείρησης. Στοχεύοντας στο κατάλληλο κοινό μπορείτε να πετύχετε τους στόχους σας με χαμηλό κόστος και να προσελκύσετε τους πελάτες που πραγματικά σας ενδιαφέρουν.


Βίκυ Πέππα

Founder  A bit Of Greece

Η Βίκυ Πέππα είναι σύμβουλος Μάρκετινγκ, αρθρογράφος, ομιλήτρια σε συνέδρια Μάρκετινγκ και εισηγήτρια εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Η Βίκυ ειδικεύεται στην Στρατηγική επικοινωνίας και στην Επιχειρηματική Ανάπτυξη επιχειρήσεων εντός και εκτός Ελλάδας με την χρήση του On line αλλά και του Off line Μάρκετινγκ. Έχει την Γενική Διεύθυνση της εταιρίας A bit Of Greece, η οποία είναι εταιρία Marketing& On line Marketing με ειδίκευση στην On line προώθηση.

2018-11-11T01:31:01+00:00Νοέμβριος 11th, 2018|